طرح کارورزی ملی

 | تاریخ ارسال: 1402/5/15 | 

بنیاد ملی نخبگان با هدف شناسایی و حمایت از استعدادهای برتر و استفاده از ظرفیت ایشان در حل مسائل راهبردی ملّی حوزه دیجیتال با همکاری نهادهای عمومی و خصوصی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات اقدام به برگزاری «طرح کارورزی ملی رایان» نموده است.

رایان یک دوره حرفه‌ای کاری تمام وقت است که ۱۲ الی ۲۲ ماه به طول خواهد انجامید. این طرح از مراحل مختلفی چون آموزش‌های پایه و مهارتی، کارورزی در یکی از شرکت‌های بزرگ بخش خصوصی، انجام پروژه راهبردی در یکی از سازمان‌ها و یا معاونت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، درگیر شدن با مسائل محلی حوزه فاوا در استان‌های مختلف و کسب تجربه بین‌المللی در یکی از کشورهای پیشرو حوزه دیجیتال خواهد بود.

متقاضیانی که شرایط حضور در طرح را داشته باشند پس از طی مراحل ارزیابی برای حضور در دوره، برگزیده خواهند شد. متقاضیان در طول مدت کارورزی و انجام پروژه، علاوه بر تجربه کاری، از راهنمایی‌ و مشاوره صاحب‌نظران و خبرگان حوزه دیجیتال در کشور بهره‌مند خواهند شد. پذیرفته شدگان در طول این دوره حقوق اشتغال تمام وقت را دریافت خواهند کرد و از سایر مزایا از جمله بیمه عادی و بیمه تکمیلی برخوردار می‌شوند. از شرایط اصلی حضور در طرح نیز می‌توان به داشتن مدرک کارشناسی رشته‌های مرتبط، بازه سنی کمتر از ۳۵ سال و داشتن حداقل ۳ سال سابقه کاری مرتبط اشاره کرد.

با توجه به اهمیت حضور استعدادهای برتر عرصه دیجیتال در این طرح، از آن دانشگاه محترم دعوت می‌شود تا ضمن اطلاع رسانی طرح در دانشکده‌های مرتبط با حوزه دیجیتال (مانند مهندسی کامپیوتر، مهندسی برق، مهندسی صنایع، فناوری اطلاعات، مدیریت، اقتصاد و ...)، افرادی که ویژگی‌های مذکور را دارند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به درگاه طرح به آدرس www.rayan-bmn.ir هدایت فرمایید. هم‌چنین افراد متقاضی را مطابق با الگوی پیوست شده حداکثر تا تاریخ ۱۰مردادماه‌۱۴۰۲ به پست الکترونیک طرح به آدرس rayanbmn.ir معرفی نمایید.


















 


دفعات مشاهده: 737 بار   |   دفعات چاپ: 26 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر